Het heeft een …

poosje geduurd, maar eindelijk weer een berichtje op mijn blog.

Ik heb niet stil gezeten hoor! Een top af, gedubbeld en geregen. Een foto volgt nog, moet even kijken hoe ik dat doe, want hij is te groot om rechtop in de woonkamer te hangen… 3.00 bij 3.00….

Van de restanten heb ik een loper gemaakt, voor op een rij kastjes in onze slaapkamer.

lopertje

Deze quilt ik met de hand door, kan ik gelijk oefenen voor de grote quilt, want die is te groot voor mijn quiltframe…

 

Verder heb ik verschillende technieken uitgeprobeerd.

Eerst een moderne versie van een log-cabin, topjes klaar, dubbelen en quilten komt nog, foto’s volgen.

logcabin techniek moderne

 

 

 

 

 

 

Ook een quiltje gemaakt met 2 verschillende technieken. Erg leuk om te doen!

project kiekeboe

1 techniek is de afwerking van dit quiltje..

detail van projectje kiekeboe

Quiltgroetjes van mij..

 

One thought on “Het heeft een …

  1. Wel weer heel leuke dingen, Monica!
    Wat een leuke afwerking van dat prachtige blauwe quiltje!
    En een mooie quiltsteekjes zie ik daar….🙂
    Goed zeg! Ben benieuwd hoe de grote quilt eruit ziet! Tjonge, 3 bij 3 meter……! Dat is nog eens een quilt!
    Liefs, Ria.

Geef een reactie

