Weer een paar quilts ….

…toegevoegd, die ik gemaakt heb.

 Een Jelly Roll quilt.

**************************************************************

Versneden 9-patch.

**************************************************************

New York Beauty

Gemaakt van allemaal batikken van Henkie’s…

********************************************************

Op de manier van Convergence van Ricky Timms..

*********************************************************

Diamonds

Jelly Roll quilt…****************************************************Een Bali Pop quilt..

******************************************************

Jelly Roll quilt, gemaakt tijdens een open dag bij Quiltpalace in Staphort.

*********************************************************************

Stars and Christmas

Pakketje gekocht bij Quiltpalace in Staphorst, waarschijnlijk ben ik de enige die dit quiltje in spiegelbeeld heeft gemaakt.. Nou ja, is hij wel uniek..;o))

*******************************************************************

2 thoughts on “Weer een paar quilts ….

  1. Prachtig!! Leuk om zo van elkaar te zien wat we doen, he?!🙂 Nou ja, of gedaan hebben….
    Ik heb gezien dat je een berichtje had achtergelaten. En toen ik goed keek, zag ik dat we op dezelfde tijd op elkaars blog hebben gereageerd; dat is nog eens timing!!! LOL!

  2. Hoi Monica, alles goed bij jullie? Even een berichtje; niet direct over quilts, maar wel over onze liefde voor honden…..
    Ik sla net de verjaardagskalender om naar november. Zie ik daar dat Max, onze Jack Russel (weet je nog; Drogteropslagen..) jarig zou zijn geweest op 7 november…..
    Hij was geboren in 1997. Zou dus anders 15 zijn geworden…..
    (ik moest toch wel even ernstig slikken……… )
    Hoe oud was jullie Jack Russel nu ook alweer? O ja, Bé (manlief..) wist zich te herinneren dat de fokkers Bé en Ria de Weerd heetten.

Geef een reactie

